Sevgilim Instagramda çevrimiçi olup yazmayınca sizce sorun mu var yoksa kuruntu mu yapıyorum?

Sevgilimle 7 aydır beraberiz sürekli balım kurban olduğum bitanem diye hitap ediyor çok anlayisli merhametli kavga bile etse kalp kırmaz alttan alır mesaj atıyor arıyor yanima geliyor sorun sadece istagrama çok fazla girmesi ve çevrimiçi yazmamasi bazen yazıyor bazne görüldü yapıyor arıyor yoğunum diyor kurye bu arada çok üstüne dusmuyorum bu şekilde sordum kaç kez bildirim geliyor bakıyorum dedi yoğunum yazamıyorum zaten vakit buldukça seninleyim diyor

Sevgilim Instagramda çevrimiçi olup yazmayınca sizce sorun mu var yoksa kuruntu mu yapıyorum?
Cevapla