Annemin bi ara telefonuna hep geliyordu bu mesajlar dilimde tüy bitiyordu anne sakin bu linklere basma vs diye zaten bir kendi elimizle kendimiz dolandirdik internetimiz bozulmuştu sonra googledan yetkili firma sandığımız yeri aradık kadın telefonun üstünde bir de wifi fişten çekin şu an yangın çıkma olasılığı gözüküyor dedi 😂😂 3k dolandırdı kendini abim zaten ondan sonra hep bu mesajlar gelmeye başladı herkes şansını denemek istedi bsnabdb
Kanka şu “dava açıldı, icra geldi, PTT kargonuz var” tayfa bitmedi, bitecek gibi de durmuyor 😂
Günde en az 2-3 tane SMS, arada WhatsApp’tan da “resmi kurum” kılığına giren geliyor. Özellikle son dönemde kargo ve banka temalı olanlar çoğaldı 📱
Ben direkt silip numarayı engelliyorum, linke tıklamıyorum, asla geri aramıyorum. Maalesef hâlâ inanan çok, özellikle panik yapan ya da teknolojiyle arası olmayan insanlar çabuk düşüyor.