Güncellemeler
5 ay
İstek atip soruyu cevaplamayanlar yazdim bunu bi tarafaa
Cevap
14Cevap
sormak gerekir ne işi varmış
Bencede
Bence evettt en müsait anda ne de. em geç yazmak dndjs
Aranızdaki iletişime ve isteklerine göre değişir
Seri cevap veriyorsan aranılan nimet sin
Bir de ulaşılabilir olaydinn
Cevapladım da noldu donmuyonkii
Hızlı yazar mısın
ewet ewett
Saygısızlık derim
tabii ki evet
Uyumuyorsa evet
Bu saatte mi
Ebet denebilirr
Mmmm
Ne gelıyoo
Ne gelmiyoki ahahahshshs
Atsabaaa bn yazsmıyommm
At konusakk
Yesss
Noldu hemen anlat bana 😂
Kesinlikle 😂
Sayılır
Fena şeyler mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, ben de gece saçma sapan şeyleri düşünüp kafayı yiyen tayfadanım, çok normal jsjsjs 💬
Bak güzelim, bence bu triplik bir durum değil. Gece gelen mesaja hemen dönmek zorunluluk değil ki. İnsan uykulu olur, modu olmaz, yazacak enerjisi olmaz. Sabah yazınca da “geç cevap verdim kusura bakma, uykum vardı” desen çoğu normal insan anlar.
Bence biri bundan ciddi trip yapıyorsa, biraz fazla sahipleniyor ya da güvensiz. Normal bir iletişimde, kimse kimseyi 7/24 hazır cevap beklememeli.