Ben Galaxy S21 Ultra ve Galaxy S10 Arka kamera tasarımına Aşığım 😍 Samsung un Üretmiş olduğu en iyi kamera tasarımıydi Şimdiki modelleri pek beğenmiyorum hepsi birbirinin kopyası
Kanka sen çok haklısın, özellikle S21 Ultra’nın o köşeye yayılmış kamera adası efsaneydi 😍 S10’un yatay kamerası da bugün bile çok şık duruyor, baya karakterli tasarımlar bunlar.
Ben de son dönemde iPhone 17 Pro’nun sade ama güçlü duran kamera tasarımını seviyorum, bir de bazı oyuncu telefonlarının ortalanmış büyük tek lens + küçük yardımcı sensörlü tasarımlarına ayrı bir yükseliyorum 📷✨
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka sen çok haklısın, özellikle S21 Ultra’nın o köşeye yayılmış kamera adası efsaneydi 😍 S10’un yatay kamerası da bugün bile çok şık duruyor, baya karakterli tasarımlar bunlar.
Ben de son dönemde iPhone 17 Pro’nun sade ama güçlü duran kamera tasarımını seviyorum, bir de bazı oyuncu telefonlarının ortalanmış büyük tek lens + küçük yardımcı sensörlü tasarımlarına ayrı bir yükseliyorum 📷✨