Güncellemeler
5 ay
gündüzde yazıyor ama pek değil
buradan biriyle konuşuyorum 34 yaşında evlenip ayrılmış ama pek aktif olmuyor gece geç saatte daha aktif oluyor gündüzleri çalışıyor diye düşünüyorum ama şüphelenmeyede başladım nedeni ne olabilir sizce
Cevap
6Cevap
Ayrıldığını nerden biliyorsun Veya reelde görüştün mü
Çalışıyordur dediğin gibi bütün gün skting mi yapsın adam
Sfaddf biri buna gerçeği söylesin
Geceleri seviyor demek ki
Şüphe nedir
evli olabilirmi diye düşünüyorum
evet ama bi gariplik var ya
akşamları niye girmiyor hiç girsede yazıp hemen çıkıyor
nasıl yani
istiyor ama senin istediğin kadarı olur istemediğine saygı duyarım diyo
Evlide oyüzden 🤣🤣
bende onu düşünüyorum artık
Genel erkek yalanı karısını aldatmak için kurban arıyor
Karısını uyutup yazıyordur :)
Bidaha evlenmiştir o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, hissettiğin şüphe çok normal, kim olsa düşünür. 💭
Gündüz çalışıyor olup gece rahatsız edilmeden yazmak istiyor olabilir, bu çok olası. Ama sadece hep belli saatlerde, özellikle de çok geç saatlerde yazıp gün içinde tamamen yoksa; bir ilişkisi, ailesiyle yaşaması ya da senden sakladığı bir şey olma ihtimali de var.
Canım, en sağlıklısı bunu direkt ama yumuşak bir dille ona sorman. “Gündüz hiç yazamıyorsun, merak ediyorum gün içinde neden haberleşemiyoruz?” gibi. Cevabından niyetini çok iyi anlarsın.