Ua arkadaşlar kimse kabul etmiyor Instagram'dan ama red de etmiyorlar bir süre sonra düzelir mi?

Yapayalnızım hiç arkadaşım kalmadı numara değiştirdikten sonra kendimi eksik gibi hissettim. Kimsede numaram yok şu an belki üç dört kişide. Meltem diye bir arkadaşım yazma damla yeter yazdı dün akşam. İşim var dedi. Kızgın gibi söylemedi ama kızmamış gibi de söylemedi soğuk gibiydi ve numaramı kaydetmedi. Sadece bir daha yazarsan engelliycem dedi. İşi olabilir ayrı ama düzelir mi numaramı almak için kayıt açtırdım hala vermediler. Daha önce çok değiştirip geri aldım.
Ua arkadaşlar kimse kabul etmiyor Instagram'dan ama red de etmiyorlar bir süre sonra düzelir mi?
Cevapla