Güncellemeler
5 ay
Enerjiniz mi yüksek şarjıniz mi
Cevap
2Cevap
şarjım %57 ve evet uyuyor.
İyi uykular sessiz ol uyanmasın
dur daha ne uykusu
Güzellik uykusu
ihtiyyacımmı varda?
Fazlasindan zarar gelir mi
Çevremdekilere yazıkdır😂😂😂
Güzelliğe alerjisi olanları tespit ederdik 😅
bu şımarık yorumlarımı destekliyor olman şakamidur😂
Hangi ünlüye benzediğini söylüyorum pardon sorular karıştı kendimi ele verdim 😅
lan akksksks
Lan deme lan annem kızıyor lannn 😅
özür dilerim, söyleme annene aramızda kalsın
Aramıza kara kediler girsin mi
Los Angeles %91
66 pek de eş değer değil enerjim 42 falan
Evet, şu an %64
Hayır
Neden
Eş değil şarjım 3
33 tutuyor bence
Evet, şu an %19...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka çok iyi soru olmuş, direkt düşündüm bak 😂
Kanka şu an telefonum kafada 68, ben ise enerjide taş çatlasa 47 falan hissediyorum 🤣
Kanka genelde günün sonuna doğru ikisi de aynı anda çöküyor bende, özellikle bütün gün bilgisayar + sosyal medya + kod yazma olunca 🔋💻
Kanka seninki kaç, seninki mi yüksek yoksa telefonun mu daha dinç geziyor ortalıkta? 😄