Apartmanda evden çıkınca kombiyi tamamen kapatmak yanlış mı, açmak zorunda mıyız?

Arkadaşlar apartmanda bir yere gittiğimizde evde kombiyi kapatıylruz üst hatlardan şikayet geliyor açmak zoruna mıyız

Apartmanda evden çıkınca kombiyi tamamen kapatmak yanlış mı, açmak zorunda mıyız?
Cevapla