3 yıllık iPhone 11 yenilenmeli mi, iOS desteği bitecekse ne yapmalıyım?

3 sene önce iPhone 11 almıştım. O de arkadaşlarımın ısrarı üzerine. Sonra pişman oldum tabi. Hiç öyle met ettikleri kadar değilmiş. Normal telefonlardan bir farkı yokmuş aslında. Soruma gelecek olursam, 3 sene önce aldığım iPhone 11 ü yenilemem gerekir mi? Artık daha kullanılmayacak deniyor iPhone 11. Bazı özellikler çalışmayacakmış. Nedir bu iPhone çılgınlığı?

3 yıllık iPhone 11 yenilenmeli mi, iOS desteği bitecekse ne yapmalıyım?
Cevapla