Apple cephesi yine gündemde KScanlar! 🔥 iPhone 18’in tasarımı bayağı elden geçirilmiş görünüyor. Daha ince çerçeveler, daha sade bir arka panel ve revize edilmiş bir kamera modülü... Yani klasik “her sene ufak makyaj” değil, daha radikal bir tasarım dili hedeflenmiş gibi duruyor.
Habere göre iPhone 18, A20 işlemciyle gelecek ve bu yeni tasarımın hem kamera performansına hem de pil ve ısınma dengesine etkisi tartışılıyor.
Benim yorumum: Apple artık kamera adasını şekilden şekle sokup, arkayı iyice minimal yaparak “temiz tasarım + güçlü çip” kombinasyonuna abanıyor gibi. Ama bence asıl soru şu: Kamera dizilimi değişince fotoğraf kalitesini gerçekten hissedilir şekilde etkileyecek mi, yoksa yine tasarım odaklı bir güncelleme mi göreceğiz? 📱
Siz ne düşünüyorsunuz KScanlar, sızan iPhone 18 tasarımı hoşunuza gitti mi? Yeni kamera düzeni size “vay be” mi dedirtti yoksa “bu muydu yani?” tarafında mısınız? Yükseltme yapmayı düşünen var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer