İnstagramda en son mesajı ben attıysam tekrar yazmak saygısızlık mı olur?

ya şimdi şöyle düşündüm mesela en son ben yazmışım 10 saat önce falan görülmüş ama hiç akışten mesaj gelmemişsin meşguliyeti yoğunluk vesaire olur diye düşünüyorum. Ondan mesaj gelmediği için ben başka bir konu üzerinden tekrardan mesaj atmamı yanlış olur mu mesela siz olsanız O kişiden tekrar cevap gelene kadar bekler misiniz ama sorduğunuz bir şey yok sadece normal sohbet ederken görüldü oluyor Bir gün sonra onun üstüne tekrar yazıyorum.

İnstagramda en son mesajı ben attıysam tekrar yazmak saygısızlık mı olur?

17 Ocak 2026 Cumartesi 17.04

Güncellemeler
5 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! İnstagramda en son mesajı ben attıysam tekrar yazmak saygısızlık mı olur?

İnstagramda en son mesajı ben attıysam tekrar yazmak saygısızlık mı olur?
Cevapla