Her mesaja geç dönüp kendisine geç dölünunce. trip atmak neyin kafası?

Biri var, her mesaja geç dönüyor herhalde. Ben 3. Seferde saldım. Bahanesi de yok bu arada. Bir şey yazıyor, 10dk sonra dönüyorum. Bir bakıyorum 2 saat sonra dönüyor ama özür de dilemiyor. Normal yazıyor yazacağını. Bunu 3 kez tekrarladi bende dönmedim artık. Şimdi de egoist diyor. Köpeğin mi var aw. İşin olur anlarım ama söylersin bunu. Dersin ki yoğunum kusura bakma dönemedim. Yazmayınca bu sefer hemen yazmaya başladı ama ben soğudum artık. Kısa cevaplar veriyorum sadece. Egoist diyor
Her mesaja geç dönüp kendisine geç dölünunce. trip atmak neyin kafası?
Cevapla