Eskiden her kes bi kalite üstünde mesajlaşırdı ya, şimdi neden öyle değil?

Eskiden burada sohbet eden herkes bi kalitelo konuşurdu ya. Texting yapan bile bi profesyönellikle yapardı, şimdikilerin sohbeti aşırı tatsız.
Eskiden her kes bi kalite üstünde mesajlaşırdı ya, şimdi neden öyle değil?
Cevapla