Arkadaş telefonum olmadığı için telefonunu verdi sonra herkesin içinde verdiği telefonu geri istedi bu utanılacak bişey mi?

Arkadaş telefonum olmadığı için telefonunu verdi sonra herkesin içinde verdiği telefonu geri istedi bu utanılacak bişey mi?
Cevapla