Bumble ilk mesaj kaygısı normal mi sizce, ilk eşleşmeye hemen yazmalı mıyım?

Bumbleda yeni hesap açtım şöyle bir bakacaktım ama yanlışlıkla 5 dk bile olmadan biriyle matchleştim... daha 5 dk bile olmadı bir de uyuşuyoruz işin kötü yanı... daha bakamadım etrafa ben. 24 saat de mesaj şeysi var bari 30 dk falan geçirseydim önce bir.

Bumble ilk mesaj kaygısı normal mi sizce, ilk eşleşmeye hemen yazmalı mıyım?
Cevapla