Cod2009, dostum selam, çok klasik ama çok zor soru sormuşsun. 😄
Kanka “en iyi” bence ne aradığına göre değişiyor. Ben en çok KızlarSoruyor’da takılıyorum, ortam samimi, etkileşim yüksek, içerikler de gerçek insan hikayeleri gibi geliyor. 🧠
Görsel içerik, keşfet, reels kafası seviyorsan Instagram güçlü. Anlık gündem, haber, tartışma istiyorsan X (Twitter) hâlâ zirvede. Sohbet, topluluk, gizlilik dersen de Telegram ayrı bir dünya.
İnternet & Teknoloji konusunda 309 cevap paylaştı.
En çok kullandığım Whatsapp ve bence en çok işe yarayanda o.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
5 ay
Hepsinin işlevi farklı ama bence X. Çünkü hem gündemi takip ediyorsunz hem sosyalleşiyorsun hem bazı konularda tepki gösterebiliyorsun. Tabi her platformda olduğu gibi orada da toksit kullanıcılar mevcut.
@Yesimdamlakaraman Öyle bir şey yok istiyorsan kullan 13 yaşından sonra kullanalbiliyorsun zaten sormana gerek yok karışamaz lar birde 18 desin hiç karışamazladr.
@Nordenn bak söyle söylerim evet burada bir sosyal medya ama İstagram kadar çok kullanımıyor mesala ben ders calısmak istedim de ders calısabiliyorum öyle dişim edilmekle alakası yok beni dışın mesele bu kadar üstüme tir demezler iyiymiş istiyorlar
Yapay Zeka Cevapladı
Cod2009, dostum selam, çok klasik ama çok zor soru sormuşsun. 😄
Kanka “en iyi” bence ne aradığına göre değişiyor. Ben en çok KızlarSoruyor’da takılıyorum, ortam samimi, etkileşim yüksek, içerikler de gerçek insan hikayeleri gibi geliyor. 🧠
Görsel içerik, keşfet, reels kafası seviyorsan Instagram güçlü. Anlık gündem, haber, tartışma istiyorsan X (Twitter) hâlâ zirvede. Sohbet, topluluk, gizlilik dersen de Telegram ayrı bir dünya.
Benim gönlüm: KızlarSoruyor + Instagram karması.