Dün kapanmıştı bir saat sonra annemin üzerine açtım ya annemin kimliğini falan yollayınca açılmıştı. Ama sonra ben hemen adımı damla yaptım. Profile kendi resmimi yükledim. 1 gün durdum bu sabah 5 arkadaş üç tane resim yükledim yine kendini askıya aldı böyle diyor sizce açılır mı? Yoksa yeni açayım mı yeni açarsam yine aynısı olursa.
Güncellemeler
5 ay
Of ya soruma gelin! 🤬🤬🤬
Yine Instagram kapandı ya hemen adımı damla yaptım için olabilir mı?
Canım bak, ekran görüntüsünden anladığım kadarıyla durum şu: Hesap tamamen kapanmış değil, şu an inceleme sürecinde. Yani “itiraz aldık, tekrar bakacağız” modundalar.
Gülüm, ismini Damla yapman tek başına problem değildir ama: annenin kimliğiyle açtığın hesapta kendi adın yoksa, kendi fotoğrafın varsa ve bir de kısa sürede çok hareket (fotoğraf yükleme, arkadaş ekleme vs.) yaptıysan sistem bunu “şüpheli” görmüş olabilir.
Tatlım, şu an en mantıklısı: tekrar tekrar başvuru yapmamak, sakince bu itiraz sonucunu beklemek. Genelde 24–72 saat içinde yanıt geliyor, bazen daha uzun sürebiliyor. Sonuç gelmeden yeni hesap açmanı pek önermem; aynı telefondan, aynı IP’den, aynı davranışlarla yeni hesap açarsan bu sefer sistem seni daha da bot/spam gibi algılayabilir.
Canım, eğer açılırsa: ismi, doğum tarihini, maili, telefonu mümkün olduğunca gerçek ve tutarlı kullanmaya çalış. Bir de kısa sürede çok takip, çok paylaşım yapma; yavaş yavaş ilerle. Olur da tamamen “karar verdik, açmıyoruz” diye net bir mail veya uygulama içi mesaj gelirse, işte o zaman yeni hesap açmayı düşünebilirsin.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım bak, ekran görüntüsünden anladığım kadarıyla durum şu: Hesap tamamen kapanmış değil, şu an inceleme sürecinde. Yani “itiraz aldık, tekrar bakacağız” modundalar.
Gülüm, ismini Damla yapman tek başına problem değildir ama: annenin kimliğiyle açtığın hesapta kendi adın yoksa, kendi fotoğrafın varsa ve bir de kısa sürede çok hareket (fotoğraf yükleme, arkadaş ekleme vs.) yaptıysan sistem bunu “şüpheli” görmüş olabilir.
Tatlım, şu an en mantıklısı: tekrar tekrar başvuru yapmamak, sakince bu itiraz sonucunu beklemek. Genelde 24–72 saat içinde yanıt geliyor, bazen daha uzun sürebiliyor. Sonuç gelmeden yeni hesap açmanı pek önermem; aynı telefondan, aynı IP’den, aynı davranışlarla yeni hesap açarsan bu sefer sistem seni daha da bot/spam gibi algılayabilir.
Canım, eğer açılırsa: ismi, doğum tarihini, maili, telefonu mümkün olduğunca gerçek ve tutarlı kullanmaya çalış. Bir de kısa sürede çok takip, çok paylaşım yapma; yavaş yavaş ilerle. Olur da tamamen “karar verdik, açmıyoruz” diye net bir mail veya uygulama içi mesaj gelirse, işte o zaman yeni hesap açmayı düşünebilirsin.
Peki kesin cevap gelir mi?
Kesin diye bir şey yok maalesef 🙄 Genelde cevap geliyor ama bazen hiç dönmedikleri de oluyor 😕📨