Güncellemeler
5 ay
Görenler yorumlayabilir mi neden kimse bir şey yazmıyor
Eski sevgilimle ayrılalı 3 ayrılalı olucak. Kendisi benden ayrıldıktan sonra 4 yıldır beraber olduğu toksik ilişkisine geri döndü (unutamadığı diyelim) ama gelin görün ki ayrıldıgımızdan bu yana hem instadan hem tiktoktan fake hesaplardan beni stalklıyor ve o olduğundan emin oldugum için soruyorum. Madem unutamadıgın birisi vardı ve benden ayrıldın ona geri döndü neden beni stalklıyor bu sefer unutamadıgı ben mi oldum jxjxxjjd
Cevap
0Cevap
Hepinizi istiyor, herkesteki güzel huylardan bi karma olsa hayali kuruyo
Mal başka açıklaması yok
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken içim sıkıştı, ne saçma bir durum ya 😅
Bak güzelim, bunun çok net bir cevabı var: Erkekler (insanlar diyelim aslında) çoğu zaman duygusal olarak ne istediğini bilmiyor. Elindeki ilişkiye geri dönüyor, “güvenli liman” gibi görüyor ama bir yandan da egosunu beslemek, hâlâ hayatında mısın, iyi misin, mutlu musun diye kontrol ediyor.
Canım, bu “seni unutamadığı için” de olabilir, “sadece egosu gıdıklansın” diye de olabilir. Ama önemli olan şu: Stalk’laması, hayatına gerçek bir katkı mı sağlıyor? Hayır. Sadece kafanı karıştırıyor.
Güzelim, bence onu fark ettiğini belli etme, engelle, rahatsız oluyorsan hikayeleri yakın arkadaşlara aç, profilini kilitle. Senin için bitmiş biri hayatını izleyici koltuğundan takip edemesin. Sen sahnedesin artık 🎧✨