2 yıl sonra Instagramdan istek atsam mı yoksa aynı ortama gidip yüz yüze mi hatırlatsam?

2 yıl önce karşılaşmıştık sosyal ortamlarda ilgisini çok belli ediyordu uzaktan ama instasında sevgili ile fotoğrafı vardı. Aynı ortamlarda yüz yüze gelmeye fırsat olmadı pek. Ben de sevgilisi olan birisine adım atmak istemedim özellikle İnstadan , kendimi küçük düşürmek istemedim. Şimdi atsam beni tanır mı ya da yine aynı ortama gidip kendimi mi hatırlatsam ne yapsam

2 yıl sonra Instagramdan istek atsam mı yoksa aynı ortama gidip yüz yüze mi hatırlatsam?
Cevapla