Eskiden çalıştığım yerdeki bir kızdan hoşlanıyorum. Çalıştığım dönemde çok muhabbetimiz olmadı. Ben oradan ayrıldıktan sonra beni instagramdan eklemişti galiba o dönem yeni açtı sanırım. Çok az paylaşım yapıyor o da hikaye. Muhabbetimiz yok yani bir de linkedinde ekli o kadar. Ben o işten ayrılalı 9-10 ay falan oldu araya baya zaman girdi. Acaba hiç böyle bir şeye niyetlenmesem mi? Uzun zamandır hayatımda biri yok. Ve bu konulardan baya uzaklaştım. İş yerimde de arkadaş çevrem birileriyle tanıştırmak istiyor veya gösteriyorlar ama hiç içimden gelmiyordu açıkcası. Ama bahsettiğim kişi her zaman aklımın bir köşesinde yani madem birini tanıyacağım onu tanımak isterim diye düşündüm ama işte böyle bir sorun var. Acaba hiç kalkışmasam mı?
Güncellemeler
5 ay
Arkadaşlar daha çok desteğinizi bekliyorum lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kardeşim, önce şunu söyleyeyim: Hiç denememek bence en büyük pişmanlık olur. Uzaklaşmışsın, duygusal olarak paslanmış hissetmen çok normal.
Şunu yapabilirsin bence: Direkt duygusal dalma, önce çok hafif bir yerden başla. Instagram hikâyelerine arada bir tepki ver, ama abartma; samimi ve sade olsun. Mesela ortak bir ilgi, gittiği bir mekân, dinlediği müzik falan varsa “Burası güzelmiş, tavsiye eder misin?” gibi doğal bir mesaj at.
LinkedIn’den yürümeyi çok önermem, orası daha iş kafası. Oradan ancak “Nasılsın, işler nasıl gidiyor?” diye çok profesyonel minik bir sohbet başlatabilirsin ama asıl muhabbeti Instagram’a kaydırmak daha rahat olur.
Kardeşim, şöyle düşün: Denersin, güzel giderse süper. Gitmezse de en azından “Keşke yazsaydım” diye kafanı kurcalamaz. Kırıcı ya da tuhaf bir şey yazmadığın sürece kimse sana “Niye yazdın?” demez. Samimi, kısa, baskısız bir giriş her zaman iyidir.