Whatsabtan günlerce cevap vermediğiniz kıza instagramdan yazsa hemen cevap verir misiniz ve hikayelerini acar misiniz
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Başıma geldi , wp den engel attim instagram dan yazdı engel mesaj attı engel en son aradı nasıl olduysa acmistim
Ne zorlanmışsin kızı
Evet vicdanim el vermedi
Ay sağ ol yapmayın ya böyle tahmininizden çok üzülüyoruz
Dikkat ederiz
O kadar inanmadım ki bu dediğine
Kesin kıskanç bi tipsin yoksa inanirdin 😅
Güven diyelim
Güvenini yıkmış olabilirler, herkesin karşısına doğru insan da çıkmıyor ama beni daha tanımıyorsun yalandanda olsa inanman lazimdi sonucta her erkek aynı değil 😊
İnandım şimdi
Yalandan da olsa inandın teşekkürler 😃
WhatsApp'tan dönmüyorsa Instagram'da niye yazayım ki hani bu bana göre yüzsüzlüktür
.
Biz kızlar öyle sonuna kadar yazıyoruz sınav döneminde olduğu için whatsabi sildiğini söyledi ama onstagramdan da hemen cevap verdi birde yabancı birisi Türk değil
WhatsApp'ı silip ınstagram'dan cevap vermesi de çok ilginçmiş WhatsApp'ı siliyorsun ınstagram'ın niye duruyor bu birazcık mantıklsiz gelmiyor mu
Mantıklı gelse burada ne işim olsun
Başka bir şeyler var ya bir şeyler saklanıyor ya kafada başka bir şeyler var yani çok ilginç çok mantıksız hani tamam ınstagram'ı silse WhatsApp kalsa bu daha mantıklı burada bir sıkıntı yok ama WhatsApp'ı silip Instagram'da kalması Peki karşı tarafa karşı bir güvensizlik var mı
Hayır bugüne kadar söylediği her şey doğru Türkçesi çok az iki kere buluştuk o zaman hiç kötü bir şey hissetmedim gayet iyiydi.
Ama şu durumda bir şeyler var dönüyor bir şeyler yani şunun hiçbir mantıklı açıklaması olamaz Çok haklısın bu şekilde düşünmekte Peki sen sordun mu açıklaması ne?
Sınav döneminde olduğu için whatsabi silmiş sınav dönemi bittikten sonra tekrar yükleyeceğim dedi. Bunu anlamanın bir yolu da yok başka bir numaradan mesaj atsam bu sefer kendimi sıkıntılı bir tip yapmış olacağım kaldı ki hoş bir durum değil zaten. İnstagramdan sorunca whatsabta sorun mu var mesaj atmıştım diye yazdım hemen cevap verdi dediğim gibi.
O zaman belki de bir sıkıntı yoktur kuruntu yapma ama yine de dikkat et. Şimdi bu kişi senin rehberinde kayıtlı ise oradan bakabilirsin rehberinde o kişinin adını yaz profil resmine tıkla orada o kişideki yüklü uygulamaları görebiliyorsun zaten. Eğer şüphen varsa oradan bakabilirsin
Tamam ama sonuçta whatsap hesabı var o ne kadar doğru olabilir ki hesabı silmez çünkü
Şimdi bir dakika Tekrar baştan alalım bu kişinin WhatsApp hesabı olmasa sen buna WhatsApp'tan mesaj attığın zaman karşı tarafta WhatsApp yüklü değil derdi. Şimdi sen buna WhatsApp'tan mesaj atıyor musun attığın zaman tek tik mi oluyor onu bilmek istiyorum onu çok merak ettim
Onu sorma işte çift tık oldu ama bazen sunucu hatasından dolayı da olabiliyormuş, benimde aklımı karıştıran o kısım zaten yani whatsapta cevap vermiyor ama instagramda hemen verdi. Normalde bu kadar hızlı cevap vermiyordu.
O zaman kesinlikle bir şeyler var hani bak canını sıkmak gibi olmasın şu durum çok saçma yani bunun hiçbir şekilde izahı yok
Yan bende bilemedim neyse teşekkür ederim
Rica ederim hani kafanı karıştırmak gibi olmasın da gerçekten bu işin içinde bir iş var Sen yine de dikkat et hazırlıklı ol sonra hayal kırıklığı yaşama lütfen
Zaten bir çok olumsuz madde var da ben böyle hemen bağlanan üzülen bir tipim o yüzden. Benden küçük yabancı okulu bitince ülkesine geri dönecek. Bende gittim bundan hoşlandım. Çok konuşamıyoruz zaten, buluştuğumuzda Türkçe konuşuyoruz çünkü, anladığım kadarıyla İngilizcesi de çok iyi değil. Belki ben biraz fazla ileri gittim korkuttum. Kendi çapımda evde seramik yapıyorum, ondan hediye ettim ondan sonra telefon numarası istedim, o da verdi. Sonra belki whatsaba geçince tedirgin olmuş olabilir ondan cevap vermedi attığı mesajda normaldi aslında nasılsın sınavların nasıl diye sormuştum. Aklımı karıştıran kısım whatsabtan vermeyipte instagramdan hemen vermesi ve hikayelerimide açması tamamen özetledim aslında. Tanışma şeklimiz de çok tatlıydı aslında.
Şöyle söyleyeyim Peki sana anladığım kadarıyla sen bayağı bir bağlanmışsın hoşuna da gitmiş birazcık kendini geri mi çeksen bak bakalım ne olacak bir erkeğe yabancı olsun Türk olsun bu şekilde çok fazla ilgi gösterdiğin zaman geri çekilebiliyorlar maalesef
İlk başta o benim dikkatimi çekti aslında ben onun davranışlarından etkilendim. İş işten geçmedi ya bence zaten çoktan kaçmıştı olabilir. Her gün yazmıyorum ki zaten sınavları var diye bıraktım. İlk buluşma teklifi ondan gelmişti, sonra ben ettim. Doğru söylüyorsun ben birisini sevince veya beğenince bir şeyler paylaşmak konuşmak çok istiyorum ama sier bizim düşündüğümüz gibi düşünmüyorsunuz.
Ya bu kişiden kişiye göre değişir Ben de mesela senin gibiyim birisiyle görüşmeye başladığım zaman sohbet etmek istedim o gün ne yaptığımı anlatmak istedim ben de severim ilgi görmeyi ilgi göstermeye ama bazı insanlar da bu yok.
Evet yok maalesef umarım kaçırmamışımdır. Çokta ilgilenmedin aslında ilk buluştuğumuzda seramik yaptığımı söyledim ikinci bulusmada hediye ettim çokta hoşuna gitti
Yok bence yaptığın çok kötü güzel bir davranış eğer bu şekilde kaçacaksa zaten kaçsın yapacak bir şey yok
O da doğru umarım icim rahatlar teşekkürler
Umarım her şeyi dilediğin gibi olur ne şekilde mutlu olacaksan o olsun
Peki whatsabtan konuşmama veya cevap vermeme nedeni ne olabilir
Teşekkürler seninde
İşte bilmiyorum orada ne yapıyor Ne yapmaya çalışıyor hani çok fazla konuşmak mı istemiyor ya da sen ınstagram'dan yazacağını mı düşünmedi bilemiyorum artık ama kafasında bir şeyler var. Kendini birazcık geri çek ne WhatsApp'tan yaz ne Instagram'da bak bakalım tepkisi ne olacak
Tamam deneyeceğim sağ ol tekrardan :)
Rica ederim lütfen kendini geri çek emin ol eğer sana karşı hisleri varsa kendisi yazacaktır 😀
Tamam zor olacak ama çekeceğim ayrıca şunu söylemeyi unuttum ona hediyemi kullanıldığını gösteren bir fotoğraf atmıştı:))
Ne güzel işte bu çok olumlu bir şey bazen insanlar karşıda şunu beklerler karşı taraf kendini çektiği zaman bu sefer onlardan bir adım gelir maalesef insanlar böyle:))
Bu benim hiç anlayamadığım bir konu neden ya saçma vakit geçiyor ölüm var ve acımasız. Bu benim hiç yapamadığım bir davranış
Bu davranışın Ben de yapmam ama insanların çoğu bunu yapıyor kendini geri çektiğin zaman maalesef değerin anlaşılıyor 😀
Zaten benim 4 5 gün yazmadığım da oldu sonra yazdım bence bana ilgisi yokta ben biraz zorluyor gibiyim kaç gün yazmam gerek
Şöyle söyleyeyim Bir 4-5 gün daha bekle eğer bir erkek gerçekten ilgi duyuyorsa 4-5 gün sen yazmadan o yazar yazmıyorsa da gerçekten önüne bak. Hani belki bu seni üzer ama emin ol doğrusu bu
Üzer evet ama yapacak bir şeyde yok sömestr tatilinde ülkesine gidecek buluştuğumuzda bana demişti ki bir şey istiyor musun? Sonra ben hediyeyi verince bende sana ülkemden bir şey getireceğim dedi. İnşallah yazar. Bekleyeceğim ben hep belli aralıklarla yazdım fırsat vermedim de. Sınavlar var diye de yazmiyor da o da bahane gibi biraz.
Şöyle söyleyeyim amacım tekrar söylüyorum asla canını sıkmak değil belli ki çok güzel duygularla ona yazmışsın hediye götürmüşsün sınav bile olsa yazacak kişi bir şekilde yazar hani emin ol yazı dediğim gibi kendini geri çek eğer istiyorsa zaten bazı şeyleri sana yazacaktır yazmazsa da bırak
Teşekkür ederim güzel bir yerden yaklaştığın için sağ ol umarım seninde karşına güzel insanlar çıkar
Çok çok teşekkür ederim Çok sağ ol güzel düşüncelerin için dediğim gibi düşüncelerin de kalbinde çok temiz hayırlısı neyse senin için o olsun. Kim olursa olsun seni üzmesine izin verme
Çoook teşekkür ederim, ben kendimi o kadar güzel üzüyorum ki kimseye gerek kalmıyor
Duygusal olmamak lazım insanlar bazen duygusallıktan dolayı çok fazla üzülebiliyorlar kendinden biliyorum bazen mantıklı davranmak gerekir 🙂
Ben bunun için psikoloğa bile gittim ama gel gör ki yine aynı benim kafanın içine değiştirmedikçe hiç bir şey olmuyor. İçimde kendimi motivasyon edecek o hissim gitti gibi hissediyorum.
Ama dediğim gibi hani burada sana senden başka kimse yardım edemez istediği kadar psikolog konuşsun bazılarında inanılmaz bir bağlanma oluyor bu bende de öyle birisiyle tanışıyorum sevince ona o şekilde bağlanıyorum ki sanki hayatımın merkezinde o var. Olayı ne zaman çözeceğiz biliyor musun hayatımızın merkezine kendimizi aldığımız zaman 🙂
Umarım çok üzüleceğimiz bir olay yaşamadan bunu halledebiliriz zamanımıza ve günlerimize yazık oluyor
Benim 6 Senem gitti bu yüzden yine de olsun dedim hayatımızda yaşadığımız her şey bizim için bir deneyim 🙂 artık olaylara duygusal yaklaşmıyorum mantığımla hareket ediyorum biraz geç oldu ama 😂
Ben eskiden bu kadar değildim son bir iki yıldır böyleyim üzülürdüm ama derdim ben elimden geleni yaptım
İnsan sinirle ilerledikçe istiyor ki hayatında Gerçekten onu anlayan biri olsun yalnız kalmaktan korkuyoruz bu herkeste var ama bu geçici bir süre geçecek 🙂
Umarım geçer çünkü beni inanılmaz derece de zorluyor ve mantığımlada hareket edemiyorum. Ya şöyle karşılıklı hoşlansak beğensek ve konuşsak ne güzel olur ben istiyorum ki gün içinde konuşalım haberimiz olsun maalesef şu ana kadar öyle bir şey yaşamadım ve artık zorluyor bu durum senin dediğin gibi yalnızlık
Gerçekten böyle erkekler yok mu vardır tabii ki mesela benim de karşı tarafta beklentim budur Ama benim de karşıma böyle biri daha şimdiye kadar çıkmadı değer verince değişen insan dahi görmedim insanlar böyle çünkü
Off ya en çokta buna üzülüyorum böyle insanlar birbirleriyle karsilasmiyor ve öylece yaşıyoruz keşke yollar hep böyle insanlarla kesişse
Benim de en çok zaten şikayet ettiğim konulardan biri bu iyiler bir türlü iyileri denk gelmiyor sürekli biz değer verenler değer vermeyenlerle karşılaşıyoruz keşke bizim gibiler bizim gibilerle denk gelse hayatın herhalde kanunu bu anlamıyorum Ben de 🙂
Belki de bizim sevebilme yetenegimizin olduğunu görmemiz gerekli kendimizde ondandır. Ben inanıyorum ki sonunda kazanan hep bizler olacağız
Eninde sonunda kazanan biz olacağız zaten şunu düşün kötülerle şu anda denk geliyoruz değer bilmeyenler ile kendimiz gibileriyle olduğumuz zaman o kadar mutlu olacağız ki bu geçen zamanı tebessümle hatırlayacağız 🙂
Bencede bende ona inanıyorum ve yaptıklarımdan da pişman değilim istedim yaptım, zaten eğer karşılaşmazsam öbür tarafta çok işim var
🙂 insan hiçbir zaman yaptıklarından pişman olmamalı ama yaptıklarımızdan bir şekilde ders çıkaracağız. Bak şimdi bu konuda anlaşalım umutsuz olmak yok
Yok genelde umutsuz değilim de böyle küçük şeyler olunca hevesim ve inancım gidiyor her seferinde yine mutlu bir şekilde başlıyorum ama sonu üzücü oluyor. Elbet bir gün yakaladığım. Gittiğim psikoloğum bunun için bana çok güzel bir örnek vermişti : Demişti ki sen çok susadın o kişinin yanında bir sürahi dolu su var sen istiyorsun ama vermiyor sen inatla ondan istiyorsun... Nasıl yorumlarsan
Aynı şekilde işte sen karşı tarafta su değil de değer istiyorsun seni önemsesin istiyorsun ama sana vermek istemiyorsa Sen zorla diyorsun ki onu elinden tutup sürahi ile su doldurmaya çalışıyorsun aynı mantık Burak doldurursa doldurur doldurmazsa da kendisi bilir
Sen çünkü o suyu sana verecek seni hak edecek başka insanlara layıksın
Keşke yapabilsem bazen yapiyorumda bazen olmuyor işte gün içinde bi modem düşüyor bir yükseliyor sonrada diyorum ben burada kendi ilgilimi alakami gösteriyorum isteyen alır istemeyen de kendi bilir yapacak bir şey yok sende kendini üzme ama sende güze insanlara layıksın
İşte bu kadar doğrusu olan bu kim sana değer veriyorsa bırak hayatında o olsun vermek istemeyen de defolsun gitsin anladığım kadarıyla ne istediğini bilen bir insansın kalbinde çok temiz İnan bana çok mutlu olacaksın ama bu kadar duygusal olma
İnşallah mutlu olurum sende mutlu ol sende iyi bir insansın, genelde neyi isteyip istemediğimi biliyorum duygusal olmamayı nasıl yapılıyor parayla satılsa kredi çekip alacağım hayatta istediğim şeylerden bir taneside gamsız olmak
🙂 yaşananlar ve hayat deneyimlerinden sonra oluyorum maalesef insan artık mantığı ile hareket etmeyi öğreniyor. Kendine zaman ver kendini bu kadar çok suçlama istediğin zaman seninle sohbet ederiz Ama bir şartım var duygusal olmayı bir kenara bırakacaksın en azından çalışacaksın
Bende hayatta bir şeyler yaşadım hemde bu kadar çok kafaya takmamak gerektiğini hayatın ne kadar kısa olduğunu kendi gözlerimle gördüm ama işte uygulamaya gelince olmuyor
Tamam söz denemeye şu andan itibaren başlıyorum::)))
Anlaştık o halde. Ben şu an da hala çabalıyorum olaylara mantıksal bakmak için mantıksal bakıyorum Evet ama daha fazla bunu nasıl becerebilirim onun derdindeyim 🙂 birbirimize yardım ede ede bunları başaracağız bence
Çokta mantıksal bakmamak lazım bu seferde duygularından kaçarsın dengeli olmalı
Ya bizim gibi insanlar ne kadar mantıksal olursa olsun azar azar duyguya kaçarlar zaten Sen merak etme 😂😂
Biz çok mantıklı olmaya çalışalım zaten o potansiyel düşecektir duygusallığa doğru 🙂
Hahaha o da doğru bizim kendimizi sevenimiz lazım onu da öğrenmeliyiz
Görünce döneceğiz en azından bundan sonra tek başımıza değiliz benim için sen varsın senin için de ben varım 🙂 destek ola ola
Evet güzel denk geldi teşekkürler içim rahatladı:)
Ben de teşekkür ederim sohbetin için gerçekten senin düşüncelerin de bana çok iyi geldi sayende benim de içim bayağı bir rahatladı:)) böyle seviyeli bir insanla sohbet etmek de çok güzel oluyor
Teşekkür ederim arkadaşlığın için. Sende rahatladiysan ne mutlu bana :))
Emin ol benim için de çok iyi oldu sen de bana çok iyi geldin:))
:)) şey dermişim her saat 21.00 da burada buluşalım
Olur anlaştık bana uyar:)) sakın geç kalma
Tamam geç kalmam:))
Anlaştık o zaman::) Sen gelmeden kahveyi hazırlarım
Tamam bende çayımı
Süper o halde :)
:))
Bu arada takipleşelim mi buradan ne dersin :))
Olur
Sorunu beğeniyorum şimdi oradan eklersin olur mu:)
Tamam eklerim
Soru anlaşılmadı
Whatsabtan günlerce cevap vermediğiniz kişiye instagramdan hemen cevap verip hikayelerini acar misiniz
Saka mi yaptın
Hayır man
Kız sen ne istiyorsun konuşmak mı?
Soruyu anladın mı
Anladım
Ee ysnitin
Cevap vermem
Yok vermem
Yok vermem