Yanlış kameraya bakınca ben de şaşı gibi mi çıkıyorum yoksa sadece bana mı öyle geliyor 😅?

yaa ajshdgjs yanlis kameraya bakmisim normalde oyle degil
yaa ajshdgjs yanlis kameraya bakmisim normalde oyle degil
Yanlış kameraya bakınca ben de şaşı gibi mi çıkıyorum yoksa sadece bana mı öyle geliyor 😅?
Cevapla