Sürekli hikayelerimi beğenip arada reels atarak konuşan çocuk ne yapmaya çalışıyor?

Kendisini 3,4 gündür falan tanıyorum ama normalde 1 aydır falan takipleşiyoruz ilk takipleşmeye başladığımız ara bi konuşmamız olmuştu hikayeme yanıt vermişti az sohbet edip kapamıştık. Ondan sonra uzun bi süre ne yazdı ne begendi. Ama işte son 3 4 gündür kendimi paylastıgım zaman hikayelerimi beğeniyor bugün hariç dün ve ondan önceki 2 gün boyunca reels atıp sohbet başlattı bir kaç defa her sohbet 20,30 dakika kadar sürüyordu bugün de hikayemi beğendi 2 defa ama yazmadı bir şey de atmadı? Çocuktan hoşlanmıyorum ama bu davranışı beni deli ediyor. Kasıtlı mı yapıyor anlamıyorum, bu davranışı yüzünden bi anda onu merak ederken buldum kendimi bugün, konuşmak istiyorum onunla çok merak ediyorum çünkü (?) Bu taktiksel bir şey mi diye sorguluyorum bazen ama yinede mantıklı bulamıyorum napmam lazım? Sizce sormalı mıyım yoksa başka bir şey mi?

Sürekli hikayelerimi beğenip arada reels atarak konuşan çocuk ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla