Uzun zamandır hayatımda kimse yok kimse de yazmıyor acaba tanışmak için birine ilk mesajı atıyım mı ya?

Ne düşünür ve ne yazayımmm yardımmm
Uzun zamandır hayatımda kimse yok kimse de yazmıyor acaba tanışmak için birine ilk mesajı atıyım mı ya?
Cevapla