Sizce en iyi ve en hızlı internet tarayıcısı hangisi, neden Edge mi Chrome mu Firefox mu Opera mı?

Edge sanki Chrome 'dan daha hızlı. Ben bi ara Opera ve Firefox çok kullanıyordum, seviyordum. Ama bu aralar Edge. Bir de copilot özelliğini istediğin an kullanabiliyorsun tarayıcı içinden. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Sizce en iyi ve en hızlı internet tarayıcısı hangisi, neden Edge mi Chrome mu Firefox mu Opera mı?
Cevapla