Evren bana mesaj mı veriyor yoksa ben mi her şeyi fazla dramatize ediyorum?

Dün gece bir nevi sözlerle terk edildim ben de bu öğleden sonra mesajla sonlandırdım dümdüz dramsız. Az önce durum komedisi yaşandı. O kadar s*klemeyerek börek yerken kapıyı açtım ve kurye zili karıştırmış elinden kebabı falan da aldım laf arasında (tipimdi) düşündürdü, bana sevdiğim kulumsun başkaları var mesajı mı veriyor (bu yaşadığım olayı ona yazamıcam ama onun deyimiyle ''onu bağlayan bir şey yok'' ) ve şu an kendimi çok dram hissetmeye zorluyor gibiyim. 27 olcam 2 haftalık flörte de çok dram ''bağlayamayacağım'' ya.

Evren bana mesaj mı veriyor yoksa ben mi her şeyi fazla dramatize ediyorum?
Cevapla