Numarasını vermeyen, engelleyip engeli kaldıran erkeğe tekrar yazmalı mıyım?

Konuştuğum bir erkek vardı her neyse uzun süre konuştuk sonra numarasını değiştirdi, geldi sosyal medyadan yazdı konuştuk barıştık ama bana halen numarasını vermedi ,1 hafta sonra yine ilgisiz davranmaya başladı, bende aşırı sinirlendim takipten çıktım, bana sonra yazarım sana iyi günler dedi, 3 defa takip isteği attım kabul etmedi, sürekli konuşmak beni bunaltıyor 5 dk yazmayınca saldırıyorsun dedi, güya buluşacaktık , konuşmak istemiyorum bir daha yazma dedi engelledi,3 gün sonra engeli kaldırdı, süreli mesajları açtı bana bildirim geldi süreli mesajları açtığına dair, durum bu

Güncellemeler
5 ay
Siz olsanız naparsınız
Numarasını vermeyen, engelleyip engeli kaldıran erkeğe tekrar yazmalı mıyım?
Cevapla