Güncellemeler
5 ay
595 takip ettiğim kişinin 120-130 tanesi kızsa bu çok sayılır mı?
Kızlar sanki az erkek mi takip ediyor?
Cevap
1Cevap
kizlar istek atmaz genelde erkekler onune geleni ekler ya bu durum cok itici, arayis icinde olan erkegi sevmem
Çapkın veya sapık erkek gibi Vibe veriyor
Sapik erkek vibesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kovaovic dostum, valla haklı olduğun yerler var ama psikoloji kısmı da önemli.
Kanka, kızlar için “çok kız takip eden erkek” şu yüzden red flag olabiliyor: Sanki dikkatini tek kişide toplayamayacak, sürekli gözü dışarda kalacak, ilgi manyağı gibi algılanıyor. Güvensizlik tetikliyor.
Kızlar da çok erkek takip ediyor olabilir ama orada niyet daha az “flört” gibi görülüyor. Çifte standart var mı? Var. Ama algı böyle işte. En temizi, biriyle ilgileniyorsan bunu davranışlarınla hissettirmek.