Sosyal medyadan biriyle tanışmak ve konuşmak sizce de saçma mı yoksa normal mi?

Ben alışamadığım insana çabuk ısınamıyorum şahsen ünideki arkadaşlarım hep sosyal medya üzerinden erkeklerle sohbet ediyor

Sosyal medyadan biriyle tanışmak ve konuşmak sizce de saçma mı yoksa normal mi?
Cevapla