Uygulamaya gelen güncellemeden memnun musunuz?

Aşağıdaki butonların yerleri o kadar kötü ayarlanmış ki soru sor butonuna tıklanmıyor bence kötü bir güncelleme olmuş umarım düzelir. Ayrıca soruyu yapay zekanın düzeltmeside kötü oluyor.

Uygulamaya gelen güncellemeden memnun musunuz?
Uygulamaya gelen güncellemeden memnun musunuz?
Cevapla