Sevgilimi her yerden engelledim, mesajlara geç dönüyor diye abartıyor muyum 🥲?

Ben dışardaydım genel mesajlaşıyorduk akşama doğru naptın falan yazdı ben de cevap yazdım sonra abisine geçmiş bana dikkatli git dedi ben de bir dakika arayla yazdım bana 2 saat sonra döndü ev kalabalıktı dedi telefonu elime alamadım dedi görmedim dedi ama bir insan ev kalabalık geç yazabilirim diyemez mi yarım saniye almaz sonra ben baya sinirlendim bide bana eve geçtin mi de yazmamıştı seni bırakmama az kaldı hazırlıklı ol falan yazdım sana aşkım bile demek istemiyorum bikaç gündür falan dedim iltifatların bile mutlu etmiyor falan yazdım ben anında yazıyorum ama o 7 8 dakikada falan yazıyor abisi gilde olabilir benden özür bile dilemedi abartıyorsun dedi hassas dönemindesin alttan alıyorum dedi ben de her yerden engelledim instagram hariç sizce de abarttım mı

Sevgilimi her yerden engelledim, mesajlara geç dönüyor diye abartıyor muyum 🥲?
Cevapla