Sizce de internette yeni insanlarla tanışmak eskisine göre çok mu zorlaştı?

İnternetten yıllar boyu yakın arkadaşlıklar kurdum, 10-15 yıldır görüşüğüm insanlar var, son 3-4 yıldır internette sanki herkes bot. Normal muhabbet edip tanışalacak insan kalmamış, çok üzücü. Özlüyorum rastgele insanlarla normal konuşmalar yaşamayı.

Sizce de internette yeni insanlarla tanışmak eskisine göre çok mu zorlaştı?
Cevapla