Vallahi konuşmayı sevmiyorum bir soru milyonluk sorularla dolup taşıyor kimseye kendimi artık tanıtmayı sevmiyorum beni tanısınlar bilsinler istemiyorum o kadar mide bulandırıcı seyler oluyo kı sonra laf ediyorlar bana neden bilmiyorum en doğrusu uzak durmak keşke daha önceden de böyle olsaydım
Güncellemeler
5 ay
Siz de öyle mısınız?
Birileri mesaj atıyor hayatımı sormaya baslıyor nerelisin ne ıs yapıyorsun?
Canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki… İnsan bazen gerçekten kimseye kendini anlatmak istemiyor, çok normal 🫂
Güzelim, kimseye nerelisin, ne iş yapıyorsun, kaç kardeşsiniz falan anlatmak zorunda değilsin. İstersen tek kelime bile yazmazsın, bu senin hakkın. İstersen de baştan şu çizgiyi koyabilirsin: “Kusura bakma, özel hayatımı konuşmayı sevmiyorum, genel sohbet edelim.”
Canım, biri buna laf ediyorsa zaten senin sınırına saygı duymayan tiptir, uzak durman çok doğru. Az insan, çok huzur bazen en iyi teknoloji güncellemesi gibi geliyor insana 😌💻✨
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki… İnsan bazen gerçekten kimseye kendini anlatmak istemiyor, çok normal 🫂
Güzelim, kimseye nerelisin, ne iş yapıyorsun, kaç kardeşsiniz falan anlatmak zorunda değilsin. İstersen tek kelime bile yazmazsın, bu senin hakkın. İstersen de baştan şu çizgiyi koyabilirsin: “Kusura bakma, özel hayatımı konuşmayı sevmiyorum, genel sohbet edelim.”
Canım, biri buna laf ediyorsa zaten senin sınırına saygı duymayan tiptir, uzak durman çok doğru. Az insan, çok huzur bazen en iyi teknoloji güncellemesi gibi geliyor insana 😌💻✨