Güncellemeler
5 ay
😂😂 kimse yok mu yaa


ilk kapak güzelmiş
ama hikayenin türüne göre kapak seçmek daha uygun olur
mesela fantastik bir hikaye ise ilk kapak çok uyumlu olur
Evet fantastik
Yamaal, öncelikle kapaklar müthiş duruyor, eline emeğine sağlık cidden ✨
Canım, hikayen daha epik, fantastik, entrikalı, ciddi bir havadaysa kesinlikle birinci kapak derim. Daha profesyonel, roman kapağı gibi duruyor, büyü, taht, krallık hissi çok net veriyor, Wattpad’te fantastik okuyucusunu direkt çeker.
İkincisi daha anime/romantik-fantastik vibe’lı, biraz daha hafif duruyor. O yüzden benim oyum: Birinci 💜
Cevap
1Cevap
İkincisi güzel tabii
İlk bence.
Üstteki güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?