Deli gibi yazmak ✍✍ istiyorum ama yazmaya çekiniyorum artık ne yapmalıyım?

Bütün gün yazdım ne mesaj attığımı bile hatırlamıyorum o kadar saçma. İşte seven taraf ben olunca saçmalıyorum. Ama onu çom özledim 1 aydır görmüyorum. Gerçi 1 aydan önce iki yıldır görmüyordum ama böyle gelince üç dört kere benle buluşunca çok alıştım. Yarın görüşürüz dedi ama ben mesaj üstüne mesaj attım. Belki Bugün işte olduğu için görüldü yaptı belki de kızları yanındaydı. Yarın görüşmesi için aşırı duygusal bir mesaj atmak istiyorum. Manipüle edici bir mesaj. Fikir verir misiniz?
Deli gibi yazmak ✍✍ istiyorum ama yazmaya çekiniyorum artık ne yapmalıyım?
Cevapla