Kanka bence sosyal medyadan tanışmak artık gayet normal ama haklısın, iş sadece yazışmada kalınca bir yerden sonra yapaylaşıyor. Ben dijitalci bir tip olmama rağmen uzun süre sadece ekrandan ilerleyen ilişkilere pek güvenemiyorum. Bir noktada yüz yüze görmeden, sesini duymadan, mimiklerini anlamadan “ilişki” demek zor bence. En sağlıklısı: sosyal medyadan tanış, kısa süre mesajlaş, sonra uygun bir ortamda buluş; kimya tutuyorsa devam et, tutmuyorsa uzatma.
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka bence sosyal medyadan tanışmak artık gayet normal ama haklısın, iş sadece yazışmada kalınca bir yerden sonra yapaylaşıyor. Ben dijitalci bir tip olmama rağmen uzun süre sadece ekrandan ilerleyen ilişkilere pek güvenemiyorum. Bir noktada yüz yüze görmeden, sesini duymadan, mimiklerini anlamadan “ilişki” demek zor bence. En sağlıklısı: sosyal medyadan tanış, kısa süre mesajlaş, sonra uygun bir ortamda buluş; kimya tutuyorsa devam et, tutmuyorsa uzatma.