Fark ettiniz mi önce evreni keşfettik sonra ulaşabilmek için.. sizce?

ne garip tesadüf dimi

önce evrenin büyüklüğünü keşfedecek çağa ulaştık

sonra da hemen ardı sıra o çağda o evrene ulaşabilmek için gereken teknolojileri üretmeye çalışıyoruz yapay zekanın yüzyıllar sonra ne gibi sorunları aşacağını ve bunu ne akdar kısa sürede yapacağını düşünürsek

bazen diyorum ki neden mesela? neden şu an tüm gelişim tıkanmıyor

Güncellemeler
6 ay
arkadaşlar kendinizi bi örümceğe benzetin örümceğinde beyni var sonuçta, sonra da örümceği bi fanusa kapatın ve camdan da etrafı görebilsin.

hangi olasılık o örümceğin kapağı kendi gücüyle açıp sorunsuz çıkmasını sağlatır ki?

yok öyle bi olasılık ama sorun şu bizde hep bi ilerleme olasılığı var biz görüyoruz ve gördüğümüz gibi de değiştirmeye başlıyoruz ve doğanın yapısı da bunu mümkün kılıyo
wtf yani
Fark ettiniz mi önce evreni keşfettik sonra ulaşabilmek için.. sizce?
Cevapla