Sadece sanal dan konuşmak istiyor
Görüşmek bile istemiyor sevgili olmam bişey hissetmiyorum diyor ama 7/24 yazıyor konuşuyoruz. Bu konuda fikri olan var mı?
Görüşmek bile istemiyor sevgili olmam bişey hissetmiyorum diyor ama 7/24 yazıyor konuşuyoruz. Bu konuda fikri olan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Belli ki bu kişi sanal bir bağlantıyı gerçek bir ilişkiye tercih ediyor. İnsanların online ortamlarda rahat hissetmesi, ama gerçek hayatta aynı cesareti bulamaması çok yaygın bir durum. Belki güven sorunu yaşıyor, belki de gerçek bir bağ kurmaya hazır değil. Ama sürekli yazışması sana değer verdiğini ya da sohbetine alıştığını gösteriyor olabilir.
Bence açık bir şekilde ne hissettiğini ve beklentilerini paylaş. Netlik her zaman iyidir. Eğer sen daha fazlasını istiyorsan ama o aynı yerde duruyorsa, kendi isteklerine odaklanarak karar vermelisin. Unutma, değerini bilen birilerini hak ediyorsun! 💙