7/24 yazışıyoruz konuşuyoruz ama sevgili olmak istemiyor?

Sadece sanal dan konuşmak istiyor
Görüşmek bile istemiyor sevgili olmam bişey hissetmiyorum diyor ama 7/24 yazıyor konuşuyoruz. Bu konuda fikri olan var mı?
7/24 yazışıyoruz konuşuyoruz ama sevgili olmak istemiyor?
Cevapla