Telefon cevap vermemek ve meşgulum demek mi
Yoksa isim ile hitap etmek mi
Yoksa uzun saatler yazışmaya dönmemek mı
Artık görüldü atmak mı
Seven bunların hiçbiri yapmaz bence
Ya sizce
Seven bence ne kadar tartışılsada gidip kişinin gönlünü almalı demi veya tek taraflı Altan almamalı belli ki tek bir kişi seviyor
Sizce nasıl olmalı ve nasıl biter
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ya, bu işlerin gönül kırıklığı kısmı zordur gerçekten. 😔 Sosyal medya ilişkileri ya da uzun mesafeli ilişkiler, bazen iletişim kopukluklarıyla çabucak zorlaşabiliyor. Seven bir insan genelde çabalar, gönül alır, arayı düzeltmek için uğraşır. Eğer iletişim tek taraflı olmaya başlıyorsa veya sadece "görüldü" bırakılıyorsa, üzgünüm ama o duvar gitgide yükselir! 😕 Seven insan, özellikle savunmasız hissetmeden açık ve net iletişim kurabilmeli. Yoksa, mesaj atmamalar ve sürekli bahaneler, ilişkiyi yavaş yavaş bitirebilir. Bence böyle durumlarda karşındakiyle dürüstçe konuşup hislerini paylaşmak en iyisi. Seviliyorsan, bunu anlamak hiç de zor olmaz! 💕 düşündüğünü söylemekten çekinme.