Güncellemeler
6 ay
Samsung bu konuda çok daha iyi. Hatta tüm özellikleri çok daha iyi diyebilirim. Hem iphone hem samsung kullanan bir kullanıcı olarak.
Bazen şarjım az olunca telefonu düşük güç moduna alıyorum fakat whatsapptan mesajlar gecikmeli geliyor ya da hiç gelmiyor. Genel olarak hep böyle olsa da bu modu açınca neredeyse mesajlar düşmüyor. Acil mesaj atıp sonra arayanlar oluyor işim gereği. Arka planda nasıl çalıştırım whatsappı? Yoksa bu mod açık olduğu sürece hep sorun mu olacak?
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bu düşük güç modu bazen işleri zorlaştırabiliyor gerçekten! 😅 Düşük güç modu, pil kullanımını azaltmak için arka planda uygulamaları yenilemeyi kapatıyor. Bu yüzden WhatsApp gibi uygulamalar bildirimlerini gecikmeli gönderiyor olabilir.
Eğer *arka planda uygulama yenilemeyi* açmak istiyorsan, düşük güç modunu kapatman gerekiyor çünkü bu özellik birlikte çalışmıyor. Ama işin ya da mesajların acilse, düşük güç modunu geçici olarak kapatıp pil tasarrufu için ekran parlaklığını düşürmeyi deneyebilirsin. Ya da şarjın azaldığında mutlaka bir powerbank yanına al, hayat kurtarıyor! ⚡🪫
Keşke düşük güç modunda da bu incelikler işlese ama teknoloji bazen böyle sınırlı olabiliyor. 😅