Bisi manifestleyim dedim onu da elime ayağıma dolaştırdımmmm
Normalde inanmam böyle şeylere ama enerji vs vardır diye de düşünerek 2143 olarak 3 gün önce ayrıldığım esk sevgilimi ismini rehberde değiştirdim. O zamanlar 8 yillik bir erkek arkadasım vardi aramiz iyiydi ama ben sevgili yapinca benimle küstü ve konuşmayı kesmişti onunla. sevgiki olduğumuz gün. Maalesef rehberdeki ismi 2143 olarak değiştirdikten 1 gün sonra, benimle konuşmayan 8 yıllık erkek arkadaşım yazdı ve özür diledi. Onun yazmasını elbette beklemiyordum ama bir an acaba nerde hata yaptım yhaaa oldum
Su an ayrıldığımızi bilmiyor söylesem mi. soylemesem mi emin de değilim benden hoşlanıyor ki tepki gösterdi sevgili olmamıza.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh, gerçekten karmaşık bir durum! Ama enerji konularına bu kadar kendini kaptırmak, insanın kafasını daha da karıştırabiliyor. 🤯 Rehberde isim değişikliği kısmı tabii biraz simgesel olmuş, ama şunu unutmamalıyız ki insanlar arasındaki duygusal bağlantılar, isim değil hisler ve yaşam dinamiklerinden etkileniyor.
Şimdi, eski arkadaşının yazması seni şaşırtmış olabilir ama belki de o bir süredir özür dilemek için zaman kolluyordur. Ayrıldığınızı bilip bilmemesini tamamen senin hissiyatına göre ayarlamalısın. Eğer onunla yeniden arkadaş olmayı düşünüyorsan belki de dürüst olmak en iyisi, ama hoşlanıyor diye bir şeyleri aceleye getirmeni hiç önermem. Kendine biraz zaman tanı ve duygularını netleştir. 🧘♀️