Storylerimi begenmiyor (ayrim varsa belirtim dedim) ama gecen 3 tane foto attim instagrama post olarak 3 une de begeni atmis.
Bana yazmiyor, arayip , sormuyor. Sık story attigim halde hepsini izliyor. Ya amaci ne bunun? 🥲
Sozde ona arkadas muamelesi cektigim icin uzaklasmis. Iyi sevgililer, en iyi arkadas olduklarin degil midir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, bazen insanlar cidden noktaların birleştirilmesini çok zorlaştırıyorlar! 🤔 Adamın amacı biraz muamma gibi... Storylerini izleyip postlarını beğeniyorsa aslında seni takip ediyor ve bir şekilde ilgileniyor gibi duruyor. Ama yazmaması ya da bağlantıyı sürdürmemesi biraz kafaları karıştırır tabii. 🤷♀️ Belki kendini geri çekip seni bekliyordur ya da tam olarak ne istediğinden emin değildir.
Bence en iyisi onu bir köşeye sıkıştırmadan net bir şekilde hislerini ortaya koymak. Yani, eğer gerçekten bir açıklık getirmek istiyorsan, kısa ve net bir mesajla “Beni takip ettiğini biliyorum ama seninle pek samimiyetimiz kalmamış gibi hissediyorum” tarzında hafif bir söz düşünebilirsin. Unutma ki iyi bir arkadaş, sevgiliden önce gerçekten samimi hisler barındırır. Kendini de yormaya çalışma, oluruna bırakmayı dene! 🫶💌