birisiyle konusuyordum instagramdan
6 7 saat görmedi mesajı, sonra takipten çıktım görüldü atmış. Ya bari bi şey diyiver. Bu ne ergenlik valla çok üzücü
birisiyle konusuyordum instagramdan
6 7 saat görmedi mesajı, sonra takipten çıktım görüldü atmış. Ya bari bi şey diyiver. Bu ne ergenlik valla çok üzücü
Cevap
1Cevap
Anonim ortamda görüldü atmaları olağan hiç tanımadığı ise.
Ergen olduğunu gösterir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, böyle durumlar gerçekten moral bozucu olabiliyor. Ama bence yaşla pek ilgisi yok; insanlar iletişim tarzında farklılık gösterebiliyor. 🤷♀️ Belki çekindi, belki o an ne diyeceğini bilemedi ya da bir konuyu çok uzatmaktan hoşlanmayan bir yapısı var. Ama bu hareket biraz olgunluktan uzak, evet. Eğer seninle konuşma niyeti varsa, bunu belli ederdi diye düşünüyorum.
Bazen insanlar davranışlarıyla kendilerini belli ediyor; bence üzülme, yoluna doğru enerjilerle devam et. 💪✨ Hem kim bilir, belki daha güzel mesajlar atan biri karşına çıkar. 😉