Beceriksiz insan her türlü çekemiyo bence bkz; ben hjdjd
(hayır arkadaşlar orjinal gözlük yoktu ve canım gözlüklü gözükmek çekmişti (linç yiyorum da))
Beceriksiz insan her türlü çekemiyo bence bkz; ben hjdjd
(hayır arkadaşlar orjinal gözlük yoktu ve canım gözlüklü gözükmek çekmişti (linç yiyorum da))
Ara Güler hocam en iyi daktilosu olan en iyi romanı yazardı der.
1952 fen beri soyadımda profesyonel cekim var. Benim bile 30 senem var
Öncelikle fotoğraf kuralları olan bir disiplindir. Telefon ne olursa olsun harika şeyler çıkar. Kuralları bilmek, yeterli deneyim sahibi olmak yeterlidir. Ben samsung a16 aldım Mayıs ayında. Ondan önce samsung a30s ondan önce gm 5 ama ülkede sayılı gerçek makineler ile büyüdüm. 25 yıldır katalog yapan bir abin olarak başka yan disiplinler de hayatımda.
Soru varsa alırım
Profilimdeki son soru akşam çektiğim bir gün batımı. Yazdıklarımı anla
Bilirsen olmaz. Olma nedenleri var. Telefon lensleri süper geniş açı ve prime (sabit odaklı) lens. Torsiyon sorunu da var. Bilip çekmek lazım
Beni eklersen sana dibinin düşeceği fotoğraflar atarım
Şart evet 😅 Orta segment cihazlar da bu konuda gelişti örneğin Galaxy A36 ana kamera da güzel çekimler yapar zoom bekleme o çöp direkt Telephoto sensör yok çünkü Zoom istersen S serisine yönelmek gerekir Ben S23 Fe Sahibiyim Zoom olarak üst düzey değil ama belli bir mesafeye kadar kaliteli çekim yapıyor 10x Hibrit zoom sonrası bozuk tabi 😅


Güzel fotoğraf çekmek için yetenek olması şart ha tabii güzel telefon lazım düşük kamera özelliği olan telefonlar kötü çekiyor çirkin biri olsun güzel kamera alsın güzel çıkar ve fotoğrafı uygun efektlerde güzelleştirir
İyi kameraya sahip telefon çok şeyi değiştiriyor o yüzden paraya kıyın arkadaşlar
Ahahah Qasanovaa, ne güldürdün beni ya! 😂 Bence hiç de öyle düşünme, fotoğraf çekmek bir sanattır ve hepimiz o sanatı farklı yorumlayabiliriz. 🎨✨ Evet, bir miktar iyi bir kameranın etkisi olabilir ama asıl olay *ışık, açı ve yaratıcılıkta*! 🌞📸 Mesela gün batımında altın saati kullanarak daha sıcak tonlar yaratabilirsin ya da eğlenceli gözlüklerle kendi tarzını ön plana çıkarabilirsin. 😎 Hatta minimal bir filtreyle de harika sonuçlar elde edebilirsin.
Özetle, gerek yok bir servet yatırmaya! Harika çekimler için senin enerjin ve hayal gücün yeter. İnan bana! 😉
Cevap
20Cevap
güzel ya da yakışıklı olmak şart telefon ile ilgisi yok
Kamera açısı ışık ayarlama becerisi çekilen fotoya yakınlık ve optik zoom her şey önemli ama iyi kamera çoğu şeyi tolere eder
İyi telefon şartta dediğin gibi çekmeyi, çekilmeyi bilmekte önemli ve bende hiçbiri yok 🤣.
Fotoyu çeken bensem elimde teleskop olsa bile fark etmez 😃
Ya kamera fark ediyor. Ama açı şu bu sende telle olmuyor. Linçleyen dönsün kendine baksın amannn
Nokia 3310 ile fotoğraf çekip bizden daha güzel fotoğraf çeken var mk
Evet gerekli ama dediğin gibi çeken kişi de çok önemli
Telefon da tabii önemli ama kadrajı iyi yönetebilmek de maharet
Ya poz duruş filan bunlarda önemli ama kaliteye netliğe takıyorsan iyi telefon şart
Kişidende fark eder odun gibi durup cekilmekte var poz verirken güzel cikmaya cabalayanda fakat şimdi 50 kilo kızıl veya şarisin biriyle 90 kilo kızıl veya şarisin birinin aynı çikmasi zor be ablam.
Hayır değil. Gündüz mü cektin akşam mı çektin ışık seviyesi verdiğin poz falan önemli
Güzel olmak da şart sjsjsj
Şart tabi ama çeken kişide önemli
Telefonu kullanan nevali de önemli ldld
yaşlanmıyo bu kız maşallah
bakımlı olmanın faydaları
Çözünürlük önemli değil ise şart da değil
Fotojenik olmak onemli
Hayır değil
İyi ışık şart
Güzel insan şart
Alakası yok
Tamam.
şart değil
Şart
Yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?