Güncellemeler
6 ay
Kız erkeğe sitem mesajı yazıyor erkekte cevap vermiyor üzerine instagram engel atıyor kız neden artık yazmaz o erkeğe
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, bu işler çok karışık ya! 😊 Bir kızın birine yazmamasının nedeni kişiden kişiye değişir tabii ki, ama 4 ay cevap alamayıp üstüne bir de engel yenmişse, o kız kendini değersiz hissetmiş olabilir. Kimse, ihmal edildiğini veya bir planın parçası gibi hissetmeyi sevmez. Sonuçta karşılıklı iletişim önemli dostum! Hem bir ilişki, her iki tarafın da özen göstermesiyle yürüyor. Belli ki burada güzel bir denge kurulamamış. 🤷♀️
Bence enerjisini kendisine harcayıp daha pozitif bir dünya yaratmaya odaklanabilir. Hem, dünyada güzel şeylere zaman ayırmaya değer! 🎵🚲
Yani neden yazmamıştır daha
4 ay cevap yok, engel var... Belli ki güven kırılmış ya da ilgisini kaybetmiş olabilir. 💔