Ben yaklaşık 2 senedir bu şekilde ödüyorum ve iflas etmek üzereyim asdjdk

Ben yaklaşık 2 senedir bu şekilde ödüyorum ve iflas etmek üzereyim asdjdk

Buraya gelince bir şeyi çok net gördüm: Türkiye'de internet çok kalitesiz. Aynı para ile başka ülkede daha uzun kullanılacak internet paketler var. Ben burada 1 ay içinde 2-4 kere 20 GB kullanıyorum. Daha hangi paket avantajlı araştırmadığım imin çözemedim ama ona da zaman gelecek beklesin)) biraz operatörlere para dağıtalım para kazansınlar
6 ayda bir 500 atarım. O kadar. Koronadan beri aynı. Telefonla pek haşir neşir değilim. Birileri arar, evimde sınırsız internet... Sürekli okuyan birisiyim. Telefona bile ihtiyacım yok aslında.
Misss
Bu tek başına bi telefon faturası olamaz ki, ben 1000 küsür lira fatura ödüyorum şirket ve özel hayatıma kullanıyorum benim bu kadar gelmiyor. Hat üzerinden bir şeyler ödüyorsun muhtemelen, Öyle bir şey var mı bilmiyorum da
Oluyormuş demek ki
Vay be Tengria, telefon faturaların bildiğin uçmuş! 😅 Ciddi anlamda niye bu kadar yüksek ödeyip duruyorsun? Tahminimce iş ya da özel hayat gereği çok yoğun kullanıyorsundur ama yine de bir göz gezdirmekte fayda var.
Eğer işin içinde sınırsız internet, yurt dışı aramaları ya da özel hizmetler varsa bütçeyi fazla zorlamamak adına alternatif operatörlerin tarifelerine bakmayı düşünebilirsin. 💸 Ayrıca operatörünle iletişime geçip, kullanım alışkanlıklarını gözden geçirerek daha uygun bir tarife bulup bulamayacağınızı sorgula derim. Teknoloji keyif vermeli, seni iflasa sürüklememeli! 😅
Cevap
21Cevap
Karılara mi yediriyosun yayıncılık hesaplarından paramı gonderiyon faturanla anlamdm gitti 700 TL'lik bi fatura yeter artar bile evdede internet varsa
Günahıma giriliyor resmen alooğğ
Kesine kesin doğru oldugu nası belli
nasaya sinyalmi gonderiyon napiyon niye bukadar cok
Asddjddk
Sen kafayı mı yedin çağrı merkezi mi işletiyorsun? Ben 500 tl ödüyorum 100 gb internet 2000 dk konulma, tleekoma ücretsiz konuşma ve 250 ama var
800 tl'yi annemlere söylemeye korkuyorum seninkileri görünce göğsümü kabarta kabarta faturamı gösteresim geldi :d
Benim yüzümden evden kovulmanı istemem assjsk
yok kovulmam annem azarlar biraz sadece yani aslında ödeyemeyecek durumda olduğumuz için değil de küçüklükten beri parayı neye harcadığımızın bilincinde olmamızı istemiştir annem
bu parayı bir hobiye filan yatırsam en ufak laf etmez
peki herkes sormuş ben de soruyorum niye bu kadar fazla 😅
O hangi hatsa söyle uzak duralim hocam bu fatura varya adamı batırır batırır çıkarır bir de bala yatırır ekmeğe bana bana yer
Mahallenin internetini sen ödüyorsun diye yorumladım
Mahalle: biz ne alaka mk
Oha ben 500 ödüyorum diye içim kan ağlıyor skdkd
ne yapıyorsun sen bu faturayla 😱😱
://///
Aga bu faturalar normal değil bunlar ne böyle
Ülkenin tüm internetini sen kullanyon galiba
450 civarı oluyor genelde benim
550 ödüyorum bunu bi araştır ya da başka bi hatta geç ciddi rakamlar sâdece senden kazanıyor bayii
En üst seviye : 11.000 benide geçti geçicek.. :D
Senelik ödüyorum ben evde internet olduğu için sorun olmuyor
2500 TL senelik
800 TL falan ödüyorum. Evimde sınırsız internet var. Evden de pek çıkmıyorum o yüzden bu bile fazla aslında
Yuh 😮😮ben hiç telefon paketi yapmıyorum. Sadece numaram kapanmasın diye vergi için tl yükletiyorum o kadar. Sil süpür yapıyorum oda işimi görüyor
İflas edince haber ver ilk senin g tüne baz istasyonu diyeceklerdir olmak istiyorum 🥒🥒
Haber vermeni bekliyorum olacağım aşkııımm💋😘😘😘
Ben 2-3k ödüyom her ay YouTube prımum ona bağlı araba plaka sorgulatıyorum Herşeyi yüklüyoz
Miss
355 tl ödüyorum...
En ideali
350 , ek paket alırsam 430
Miss
Bu ay 800 tl geldi
Çok gelmiş
neyin faturası bu
Telefon faturam
wodafon faturalı tarifeler aylık en fazla 1300 felan kara paramı aklıyorsun napıyorsun
Hat üzerinden kara para nasıl aklanıyor asddjdk
normal bir insan telefon fatrasına bu parayı ödemez
Santral senin herhalde kardeş bu ne böyle…
:///
İşletme falanmı bu 8 k ne
Bireysel hattım
Dolandırıcın kim söylede numarayı taşımayalım😂
Ek cihaz vs mi aldın sürekli
Ek cihaz alsam sabit gelmesi lazım sürekli 😐
Kanka App Store’dan bir şeyler alıyorsundur belki
Bu rakamlar hiç sağlıklı değil çünkü
Yuh bu ne benim en son 700dü
700 de fazla
Bu aralar evdeyim diye sdlxl
Tobi’nin rengi çok hoşmuş 😅
Oo intikam en sevdiğim asdjddk
Ne yapıyorsun ki bu kadar fatura?
İş, özel hayat
Herkesin iş ve özel hayatı var ama bu çok çok fazla bir fatura.
Bu nasıl fatura böyle? Resmen soygun:)
Alıştık acıtmıyor artık asdjdk
Bende fatura ödüyorum sanıyordum:)
Faturasız benim ki
Telefon olduğuna emin misin
270₺ ödüyorum
bilmiyorum ben ödemiyorum
Cihaz almaya ara ver ahdhhd
Bu gerçek değildir ben ne gördüm 🙄
Benimkini babam ödüyor issizim
İş bulursun inş
Bu neyin faturası
Saka mi
:(((
Aklını yitirmiş olmalisin. Cok mu zenginsin bunun normal olmadığını anlayamadigina gore.
Ailen de mi bir sey demiyor
Yazık
Bir aylık gida parası kimisinin.
Ben de kendine kızıyordum evde internet kullandirmadiklarindan bin lirayı buluyor diye paket ala ala.
Benden daha beter durumda olanlar varmis.
Faturanda neden sinir yok.
En pahalı paket bile bin lira degil
Ne hattı bu
Babam ödüyor. Bilmiyorum
800 tl telefon faturam var ~~ shhsjs
Kazandıgım paranın yarısı telefon faturası, elektirik çart curt gidiyo üzücü ~~
Her ay 500 tl
171 tl
Aşırı uygun
O nasıl bir telefon öyle?
:((
Çok gelmiş yani
Çok fazla baya
Maalesef
O nasıl telefon faturası öyle
Öyle bir telefon faturası maalesef
421 TL benim
Ne kadar pahalı hey maşallah
315 olması lazım
Çok fazlaymış
En son 600 geldi
600 liralık da sövebiliyor muyuz
Bi git kardeşim
500 lira
Misss
n son 1.700₺ geldi
Keşke bana da o kadar gelse
sizinki aşırı şirket tlf değil galiba
Oha lan
bu ne olm ben max 500 ödüyom
420 tl
500 ödüyorum
240 oduyorum
300 30gb
Gayet iyi
Naptın beaa
:(((((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?