2,5 sene önce bana böyle mesaj atan ve bir şey diyemediğim erkeğe şimdi ben öyle mesaj atmalı mıyım?

Bana “büyük bir tatlım tekisin s! k yalayan ve kimse seni sevmiyor zavallı” diye mesaj atmıştı aynı sınıftaydık o zamanlar ve bir şey yapamamıştım, şimdi de Instagram üzerinden fake hesabımla istek attım kabul etti ve o da bana attı, istediği kabul edip ona öyle bir mesaj atmalı mıyım? Eğer atmalıysam ne yazmalıyım?

2,5 sene önce bana böyle mesaj atan ve bir şey diyemediğim erkeğe şimdi ben öyle mesaj atmalı mıyım?
Cevapla