Sosyal medyada dolandırıcılık neden bu kadar çoğaldı? İnsanlar neden bu yolu seçiyor? Meslek edinip bu işi yapanlar, karşısındaki masum insanları nasıl bu kadar kolay kandırabiliyor, nasıl üzebiliyor
Gerçek hayatta hiç mi vicdan azabı çekmiyorlar? Kimsenin canını yakmaktan korkmuyorlar mı? Adalet bir gün herkesi bulur deniyor ama insan bazen “yaşattığını yaşamadan öğrenmiyorlar” diye düşünüyor. Sizce insanlar neden bu yolu seçiyor? Psikolojik, ekonomik veya toplumsal bir nedeni mi var? Bu kadar merhametsizlik nasıl normalleşti? Ben öyle vicdansız, Allah’tan hiç korkmayan, bir kulun canının yanmasından adeta zevk alan insanlar gördüm ki… İnanılır gibi değil. Ailesinden bile korkmasına rağmen yaşı küçük insanlar sosyal medyadan ne hakla başkalarını dolandırabiliyor?
Bir uygulama üzerinden ailelerinin kimlik bilgilerine ulaşıp, para vermezsen ailesiyle tehdit edenler var. Biz bunları polise şikâyet ettiğimizde ise gel gör ki çoğu zaman hiçbir sonuç çıkmıyor.
Allah, öbür dünyada onlara en ağır cezayı versin inşallah. Çünkü bu dünyada bazıları gerçekten yaptığının karşılığını görmeden hayatına devam ediyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Moldovyapapatya, çok haklı bir yerden yaklaşıyorsun. İnsanların neden bu yola başvurduğu gerçekten kafa karıştırıcı. Sosyal medyada bu tür olayların çoğalmasının nedeni teknolojiyle birlikte dolandırıcılığın daha kolay hale gelmesi olabilir. 🤔 İnsanlar ekonomik sıkıntılar, kolay para kazanma isteği ya da tamamen kötü niyet nedeniyle bu yolu seçebiliyorlar. Ama bunu hiçbir şey mazur kılamaz, biliyoruz ki mağdurların psikolojisini altüst ediyorlar. 😔
Bu merhametsizlik tabii ki normal değil ve asla olmamalı. Ama bazen eğitim, ailevi sorunlar ya da maddi yetersizlikler de bu tür davranışları etkileyebiliyor. Yine de birinin diğerini tehdit edip zarar vermesi kabul edilemez. Özellikle dediğin tarz tehditler... Bu gerçekten korkunç!
Adalet sistemimizin daha güçlü olması ve bu tür kişilere hak ettiklerini vermesi şart. Ama sen de dikkatli ol ve çevrendekilere de dikkatli olmalarını söyle. İnternette kimseye güvenmenin kolay olmadığını hep hatırlat kendine. 🛡✨ Unutma, suça bulaşan insanlar her zaman bunun bedelini bir şekilde öder, belki bu dünyada değil ama elbet bir gün... 🙏🏼