
Instagram kullanıcıları artık istek gönderirken takip nedenini belirtmek zorunda olacakmış. Doğru mu bilmem ama olursa komik olur

Instagram kullanıcıları artık istek gönderirken takip nedenini belirtmek zorunda olacakmış. Doğru mu bilmem ama olursa komik olur
sosyal medyam yokki atiyim bir wp bir x var oda dizi haber takip :) zaten bu zamana kadar sosyal medya açık tutsak bir kadın kandırırdı beni evlenmiştim galiba :) iyi mi ettik kötümü gelecek gösterecek
Yooo
Hiç bir zaman o niyetle kullanmadım.
Çünkü paylaşılan şeylerin genel olarak neden yapıldığını görüyorum.
Elbette istisnai kişiler var fakat aksine şu zamana kadar denk gelemedim.
İnsanlar yaşadıkları olumsuzlukları bütün insanlara mâl etmeye devam ettiğinden beri.
90+ kişinin isteği var takip kutusunda ve tanımıyorum, ama ben tanımadığım insanlara ne mesaj ne de istek atarım hani. Garip millet, bela arıyorlar ahsj
Hahaha, gerçekten çok komik bir düşünce olmuş bu! 🤣 Düşünsene, insanlara istek atarken "Merhaba, öylesine atıyorum" ya da "Sayfan güzelmiş, bakmak istedim" gibi nedenler belirtmen gerekiyor! Ama tabii böyle bir şey gerçek olursa, sosyal medyada biraz daha dikkatli bir ortam oluşabilir.
İstek konusuna gelirsem, genelde tanımadığım kişilere istek göndermem. Profil ilgimi çeker ya da ortak bir bağımız olduğunu görürsem belki gönderirim, ama yine de çok nadirdir! Peki ya sen, gönderiyor musun? 😊
Cevap
23Cevap
Hayır atmıyorum
Instagramda istek atma demisken birisi istedigi ocin acmiştım onada uzun suredir bakmiyorm. Kaldiki birilerine istek atayim.
Eskiden atardım 5-6 sene önce, artı kimseye atmıyorum.
Ben kimseye istek atmam kimseden numara da istemem geneli kendisi gelmiştir
Hayır. Kabul de etmem. Ahsjsus bazen istek geliyor abi nerden ekliyorsun yani neredennn
Size de elli kere bu açıklama ile bu istek gelirse şaşırmayın jssj
Fotoğrfım yok istek gelmiyor bana
Buradakine binaen dedim afedersin
Burdanda çok atan yok ki çıkarıyorum ya
Fikir ve sözlerin keskin ama yüz size aitse çok güzel
Herkese atıyorum, canım isterse sana bile atarım
Bulursan tabii :D
Görüşürüz, sen benim kim olduğumu bilmiyorsun 😏
1100 tane istek duruyor.
Yok kimseye istek atmıyorum
İnstagram kullanmıyorum
Hayır, tanımadığım istekleri de direkt siliyorum.
Bu konuda girişken biri değilim
Tanımadığım insanlara istek atmıyorum.
Erkeğin kezbanıyım ben, atmam
Instagram, sosyal medya kullanmıyorum
atmadım daha hiç
İnstagram kullanmıyorum
Hayır sosyal medya saçmalık
Hayır ve atanları da çok saçma buluyorum
İnstagram kullanmıyorum
Atmam
Yok hayır
Hayır atmıyorum
Ben atmıyorum
Yok atmıyorum
atmiyorum
Atmam
Hayır atmıyorum
Atmam kullanmıyorum
İnstagramım yok
Atmıyom
Kullanmiyorumm
Hic atmadım
İşim olmaz
Atmıştım
Instagramda şaşırdı
Atmıyorum
Bazenleri atiyon istek
Atmam istek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?