10 uncu sınıftan beri sevdiğim kız büşra ya birgün dayanamayıp takip isteği atcam ama ne zaman sizce atayım mı yoksa bekleyim mi?

Normalde 15 tatilde atmayı düşünüyorum 💭 🐣
10 uncu sınıftan beri sevdiğim kız büşra ya birgün dayanamayıp takip isteği atcam ama ne zaman sizce atayım mı yoksa bekleyim mi?
Cevapla